bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Social empires oyununu 1 yıl oynamıştım, çok iyi seviyeye gelmişti. Sonra baktım ki kapanmış oyun harbiden. Ben de COC oynamaya başladım, aynısı diyebilirim ve social empires oyununa benzer başka yok.
emrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 ay önce açılmış konu ama olsun buda demek oluyor ki 4 aydır bu adam bir oyunu oynuyor ki bir yere bir şey yazmamış sizi dinliyoruz @mrduck; hocam
Hocam coc baya oynadım sıktı da bırakmıştım. artık üni geliyor istesemde başlayamam gibi . Ama yine varsa fikir oynarım
Cs go oynuyorum