Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kimse kusura bakmasın ama şurada verilen tepkilerin biri bile dışarıda bu olayları gören birileri tarafından verilse şuan kadına şiddet diye bir şey konuşmuyor olurduk. Nasıl bir millet olduk anlamıyorum ki, bir kadın dayak yiyor haklı veya haksız, biri de çıkıp elinden tutup kaldırmıyor ayağıya varsa yoksa telefonu çıkarıp kameraya almak, sosyal medyada malzeme niyetine paylaşıp prim kasmak.. Daha beterini hakediyoruz da sırası değil şimdi