Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satın aldığımız konteynerlarda vardı hocam bende satmayı düşünüyordum letgo'da akşam fotoğraflarını çekip göndereyim.
Çok iyi olur profilimde numara var