Social empires oyununu 1 yıl oynamıştım, çok iyi seviyeye gelmişti. Sonra baktım ki kapanmış oyun harbiden. Ben de COC oynamaya başladım, aynısı diyebilirim ve social empires oyununa benzer başka yok.