Bugun kafa dağıtmak için Heybeli adaya gittim bisiklet kiralamadan adayı komple dolaşmaya karar verdim yerleşim yerlerinden uzaklaştım bu sırada yol üzerinde yavru kediler gördüm susuzluktan kavrulmuşlardı yerleşim yerlerinin uzak oldugu bölgelerdi elimdeki suyu bir kaba boşalttım kana kana içtiler
daha sonra tekrar ilerledim 10 dakika sonra tekrar yetişkin bir kedinin kirli bir kabın içinde su içmeye çalıştıgını gördüm yanına gittigimde karıncalar bile suyun içine girmiş susuzluktanmıdır şekermi vardı suyun içinde anlamadım kedi bu yüzden içemedi suyu tekrar yanımdaki sulardan birini baska bir kaba dökerken kedinin o sırada döktüğüm anda akan suyu yalayıp içmeye calısması cidden etkiledi beni susuzluğun ne olduğunu o sıcagın altında daha iyi anlıyorsunuz ben artık kapı önüne su bırakmaya karar verdim yani sizlerde görmemezlikten gelmeyin nasıl olsa su bulur düşüncesine kapılmayın sokakta taze su bırakın gariplere