Bende yaklaşık 8 aydır kullanıyorum. Son 1 ay itibariyle sağ üst köşesinde "sarı" leke çıktı. Bu telefonların genetiğinde bu sorun var alırken buna dikkat edin bence yoksa garanti köşelerinde uğraşırsınız. Ben henüz garantiye vermedim. Yakında vermeyi düşünüyorum.