Hocam ben iş almadan önce sesli görüşme olayını sevmiyorum pek. Yani belki müşteri kendisini doğru ifade edemez veya o an dediklerinizi idrak edememiştir. Veya sonra unutmuştur ve yazı olmadığı için hatırlayamaz. Bu gibi sebeplerden ötürü müşteri de olsam hizmeti veren kişi de olsam, işe başlamadan önce sesli görüşme olayına sıcak bakmıyorum.