Ne ticarisi ? Ben burada son bir yılda 2 iş bile yapmadım, çok da yapmıyorum. Ama hafta da belki de 7-8 kişiye yardımcı oluyorum. Benim derdim bu ben sizler gibi para için yapmıyorum herşeyi o yüzdenticari kaygım olmaz. Eğer sorunum senin ticaretin olsa idi satış yaptığın konunun bedava ve 10 dakika da onaylatma yöntemleri var gelir onu paylaşırdım. Umarım beni anlamışsındır.
Konuları güncelleme yanı gereksiz yere.....
Konuları güncelleme yanı gereksiz yere... (bunu size soracak değilim hocam kaldı ki gereksiz olduğuna kim karar veriliyor? forum içinde açılmış her konu konudur. sizin gereksiz yere dediğiniz olaydan 2 iş aldım! iyi günler.