haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticari kaygınızı anlıyorum saygıda duyuyorum. sizin rahatsızlığınız beni bağlamaz dilerseniz modlara iletirsiniz konuyu onlarda gereğini yapar. Daha fazla polemiğe girmek istemiyorum. sevgiler.
Ne ticarisi ? Ben burada son bir yılda 2 iş bile yapmadım, çok da yapmıyorum. Ama hafta da belki de 7-8 kişiye yardımcı oluyorum. Benim derdim bu ben sizler gibi para için yapmıyorum herşeyi o yüzdenticari kaygım olmaz. Eğer sorunum senin ticaretin olsa idi satış yaptığın konunun bedava ve 10 dakika da onaylatma yöntemleri var gelir onu paylaşırdım. Umarım beni anlamışsındır.
Konuları güncelleme yanı gereksiz yere.....