reka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben beğendim kaleminize sağlık.
teşükkür ederim



uykusuzyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk olarak bir makale 'Bundan' kelimesiyle başlamamalı. Ayrıca şuan değil, 'şu an' Ufak şeyler olsa da dikkat edilmedi. Genel bir blog havasında yazıldığı için bu tarza göre uygun
makale diyorum anlayın işte hocam ufak çaplı blog



mehmetpekcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel samimi bir diliniz var benim hoşuma gitti, sadece bir yapıcı eleştiri olarak şunu diyebilirim biraz cümleler uzatılmış, dolanıyor gibi. Kelime sayısına vs. ulaşma gibi bir hedefiniz varsa birşey diyemem tabi
kelime tesbitiniz doğru hocam teşekkürler