Gereksiz pahalı. Resmen soygun. Yerinizde olsam 15-200 tl ye bir çadır alır ve ören sahile kurardım çadırı. Her imkan var. Gayet güzeldir ören. Ayvalığa kadar gitmemiş olursunuz Burhaniye içinde ören..