arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aracı kullanmak yerine nextscript eklentisini neden denemiyorsunuz bence çok daha başarılı.
ayarlarıda iyi yaparsan mükkemel denecek kadar iyi çalışıyor
Eklentinin lisanslısı mevcut ama bir türlü ayalarını istediğim gibi yapamadım.