Ben 2006'dan beri adsense ile gelir sağlıyordum. Yıllar boyunca gerçekten ekmek paramızı çıkardığımız, evimizi, arabamızı sayesinde satın aldığımız adsense ile yolları 2019'un başında ayırdım. Çünkü 5 yıldır adsense ile düzenli gelir elde ettiğim sitemi hiç olmadık şekilde banladı. Defalarca itiraz etmeme rağmen açmadılar ve banlanma sebebi de çok saçma sapan birşey. Ayrıca bu yeni gelen her siteye başvuru, aylara varan onay süreçleri ve diğer pek çok olay artık adsense ile çalışmayı çok zor hale getirdi.
Alternatifmi var hocam kimle calisicaz. Bende 10 yila yakindir adsense kullaniyorum. Ama bazen geriyor cidden.