Kafa dağıtmak için oyun oynuyordum, online bir oyun. Orada kendi aracımı sattım. Normal fiyatları 20k falan ama ben 35k dan ilana koydum satılmıştı. Birden bir yetkili d-landırıcılık yapmışsın gibi bir şeyler dedi. Ben de hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım dedim ve dalga geçmeye başladılar. Yetkili dedi ki "eğer öyle bir durum olursa profilindeki numaraya ulaşıp neler yapıyorum ben" gibi bir şey dedi.
Video ve ekran görüntüleri mevcut. Sunucu sahibini tanıyorum, bilgileri istemem gerekli mi?
Sunucu sahibi böyle yazdı:
- Bulunabilirsiniz benimle alakası yok lütfen sürekli buradan onay ve oyun içi alışveriş dışında rahatsız etmeyiniz.
- Bulunduğunuzda tebligat gelir zaten
- Yapmamız gereken birşey varsa savcılıkla bizim aramızda iyi günler
Pazartesi suç duyurusunda bulunmak istiyorum. Sonuç alabilir miyim?