Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun da etkisi var tabi ki. Bakınız iç linklemenin bir çok avantajı var ama ben size şöyle bir şey söyleyim. Şimdi google gibi getir yaptığınız da sıralamanızın bazen daha iyi konuma geldiğini görürsünüz değil mi? Çünkü google sıfırdan taramaktadır. İç linkleme ile googlenin site de daha iyi gezinmesini sağlıyor ve ilgili konuyu tekrar taramasına olanak sağlıyorsunuz. Bu yüzden nasıl veriseniz verin faydası olacaktır. Sadece bir konunda aşırıya gitmeyin, 15-20 linkleme gibi.
Zaten konu uzunluğuna göre değişmekle birlikte en fazla 3-4 yazıya atıfta bulunuyorum şahsen ben. Peki hocam alt başlık niteliğindeki bütün konularda, temel yani ana içerik olarak gördüğümüz yazımıza link çıkarsak sorun olur mu, günün sonunda bahse konu ana yazımıza birçok yazımızdan link çıkmamız sorun oluşturur mu?