Merhabalar;
Arkadaşlar bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Hem türkiye hem baska bir ülkenin vatandaşlığı alan cift uyruklu kimse pasaportu ne şekilde nasıl kullanır.
Örnek b ülkesinden turkiyeye girişinde b ülke pasaportuyla mi girmeli tc pasaportuyla mi aynı şekilde turkiyeden b ülkesine girişte turkiyenin pasaportunu mu kullanmali nasıldır
Bizim ülkemize heryerden girebildiğin için kimliğinle giriyorsunzaten vatandaşsın. Hangi ülke vatandaşısın o önemli. Kenya alırsan sadece bizim ülkeye girersin ve kenayaya. Ama yunanistan vatandaşısındır 28 ülkeye çıkarsın gibi gibi.