Merhaba arkadaşlar directadmin üzerinden SSL sertifikam olmamasına rağmen deneme amaçlı sadece "SSL" ile siteye giriş yapmak için zorla butonuna tıkladım. Ve sitede "Apache is functioning normally " bu sorunu almaya başladım. Ardından geri bütün ayarları eski haline dönüştürmeme rağmen sitede halen aynı hatayı alıyorum.

Yabancı forumlarda yazan çözümleri denedim ancak olmadı. Güncel olarak başına gelmiş ve bu sorunu çözebilmiş arkadaşlar yardımcı olabilirler mi?

Çözüldü!
directadmin panelinden ayarlarını eski haline getirdikten sonra bir kaç saat içerisinde düzeldi. Yanıt verenlere teşekkür ederim.