Merhabalar,
Aylık 3000 TL civarı reklam veriyorum Adwords'e.
Strateji olarak ilk sayfa ve ilk sıralar olarak seçtim ve tıklama başı 50 kuruş civarı ödüyorum.
Acaba Adwords'ü arasam bana aylık olarak şu kadar harca, şu kadar kazan gibi kampanyalar hazırlar mı yada ne yapabilirim bununla alakalı? Bir optimizasyon v.s olabilir mi?
Teşekkürler.