RuhAdam1944 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onayladım.

Lakin neden ilk konuya yorum atılıyor anlamış değilim
Tamam onaylamak problem değilde farklı konulara yorum yaparsa arkadaşlarım benim içinde iyi olacaktır bu durum.
Yorum yapacak olanlar diğer yazılara da yorum atabilirse seviniriz.
ben göremedim hocam. valla bilgili olduğum konuda yorum atayım dedim