Merhaba arkadaşlar forumdan bir arkadaş Sagolsun kurulumu yapti fakat şuanda bilgisiyar başında olmadiği için lisanslama yapılamadı lisans kodunu girecegim fakat bir türlü beceremedim yardimci olabilecek varmı aceba ?
işlem yapamadıysan yardımcı olayım