Tavsiyem kupon kodu ya da indirim olmadığı sürece kayıt yapacağını söyleyen kişilerden kayıt etmeyiniz. Geçen 20 tlye kaydeden birinden kayıt ettim projem alt üst oldu firma kapandı domainlerim gitti. Konularıma bakarsanız görürsüniz
Öyle kişilerden almıyorum hocam zaten firmalardan alıyorum