Merhaba arkadaşlar, Malatya'da çanta mağazası işletiyorum. Kendi kullandığım güzel bir ürünü R10 üzerinden piyasaya göre daha uygun fiyata satmayı düşünüyorum hem biraz ben kazanayım hem de sizler faydalansın diye.
Bu üründen satsam talep olur mu? İnternette bile suni derisi 85-110 civarında satıyorlar. Ben deri olan türünü Kargo dahil
65 TL'ye sadece
R10 üyelerine özel satmayı düşünüyorum. Mağazaya getirdiğimde 85 TL'den satılarak hepsi bitti. Tekrar yeniden gelecek.
Ürün tipi bu :
https://www.ciceksepeti.com/kisiye-o...xoCPFYQAvD_BwE
Buda kendi kullandığım.
Hocam ilk fotodaki tc nizi bilgileri silin