Şöyle söyleyeyim hocam, direk bizim imalatçının üretimi yani en iyi mekanizmaları kullanıyor misal veriyorum piyasadakilerin toptanı 20-25 e geliyorsa bu benim aldıklarım direk deri olduğu için ve mekanizması iyi olduğu için 2 katı civarına geliyor kendimde özellikle kullanıyorum ki kalitesini test etmiş olup sonra satmak istedim. Benimki oyuncak gibi hiç elimden düşmüyor açıp kapıyorum açıp kapıyorum hâla sapasağlam bir kaç defa yere sert düşürdüm yine sıkıntı yok, ama tabiki kul yapısı ne olacağı belli olmayabiliyor