Secrid markası olanı kullanıyorum bende onun emsali sanırım gayet kullanışlı bence olabilir ama mekanizması önemli tabi 2 gün sonra elde kalırsa sıkıntı olabilir. Secrid'inkiler biraz pahalıydı ben alırken ama 4 5 sene oldu hiç bir problem yaşamadım aynı kalitedeyse iş yapar bence.