Merhaba hocam, size yardımcı olmaya çalışayım. Çanta mağazam ve güzellik salonum var, misal veriyorum çarşının ortasında duruyorsun ve broşür dağıtıyorsun bunun bile belediyeden iznini almalısın. bırak yapıştırmayı böyle dağıtmada bile izinsiz iş yapamıyorsun. Yapıştırma olayına girmeyin derim çünki genelde sıkıntı çıkarıyor. Bunada bir örnek vereyim birisi benim kolonuma yapıştırmıştı a5 etiket tarzında peşine düştüm ve gerekli işlemleri yapacaktım zorla yalvar yakar özür diledi o şekilde gitti. Eğer yapmak istiyorsanız yazıcı şu bu uğraşmayın a5 boyutunda el broşürü bastırın ve bu broşüleri gezip esnafa apartman kapılarına vs dağıtın en güzel yöntemi genelde bu oluyor başka sormak istediğin ne olursa sorabilirsin