Belediyeden izin alman gerek aksi taktirde çok sağlam ceza yersin... ama belediyeden izin alsan bile birde her bir afişin arkasını damgalıyorlar ve haliyle onun içinde afiş başı minik bir ücret alıyorlar 0,50 kr gibi yada 1-2 lira gibi işte.. Tabi sayı fazla olursa sırf bu vergiler işi çıkmaza sokuyor. O yüzden zaten markalar artık elden afiş dağıtma yapıştırma vs gibi durumlardan uzak duruyorlar.. Ama şunu yapabilirsin bulunduğun bölgeden CityLight ( CLP ) kiralayabilirsin.. Kayseride 1 adet haftalık 400 lira gibi bir ücrete kiralanıyor.