İş ilanlarına bakıyorum farklı şehirlerde var oralara da yerleşebilirim sorun olmaz ama işleyiş nasıl olacak merak ediyorum
yani Cv göndermek bir şeyi değiştirmiyor gidip yüz yüze görüşmemiz lazım değil mi peki bunu daha farklı nasıl yapabiliriz? yani mesela Skype görüşmesi talep etsem kabul ederler mi?
yani işe alındın dendiği zaman çıkıp o şehire gidip yerleşeyim diyorum yoksa git olmadı geri gel olursa benim için sıkıntı olur,
var mı bir fikriniz?