Merhaba, arkadaşlar yurtdışından gelen yabancı bir vatandaşla evlendikten sonra onunla birlikte yurtdışına çıkmak için vize gerekiyor mu? Evlendiğimiz kişinin ülkesine en kolay nasıl gidebiliriz?
Bir cok farkli durum var hocam. Eger esiniz kendi ulkesinde yasiyorsa oturum alarak vizesiz gidebilirsiniz.
ülkeye kaçak yollarla girdik diyelim sonra ordan biriyle evlenip yine bu oturma izni hakkını elde edebiliyor muyuz ?
Edebiliyorsunuz. Ailenin parcalanamiyacagina vs dair yasalar varmis Avrupa Birliginde. Bu yuzden kacak olan durumunuz bir anda temize donebilir.