Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sattığınız markalar ciddi markalar. Ürünlerin üzerindeki yazıları çizmenizi öneririm. Diğer türlü zaten 1-2 şikayet alsa gene reklamınız kapanır.
çizik attım ama yine sorun var sanırım