Kelimenin doğrusu
tespih'tir. Bu arada baktım da konuya yazan çoğu arkadaş yazım yanlışı yapmış.
Yahu kızmayın bana ama forumda tesbih ile alakalı çok konu görür oldum. Allah aşkınıza tespih değil o tesbih 😂😂🙈🙈
Allah aşkına
Bunlara ben de takılıyorum. Mesala bugün kullanmam gereken kelime vardı yazmaktan vazgecmiştim. Vaadetmek mi vaatetmek mi, vaad etmek mi yoksa vaat etmek mi dedim. Sonra vazgeçtim kullanmadım. Şimdi sen konu açınca baktım vaat etmekmiş. 😮
Mesela
Çoğu zaman bende hatalı yazmamak için bakmak yerine muadilini yazıyorum 😂😂🙈
ben de
benim bildiğim tespihtir bunun orjinali
orijinal
TDK ya göre o kadar çok saçmalık var ki. BenceTDK'nın başında kim varsa DERHAL ORAYI TERK ETsin 😂😂😂
TDK'ye - TDK'nin