Kelimenin doğrusu tespih'tir. Bu arada baktım da konuya yazan çoğu arkadaş yazım yanlışı yapmış.

haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu kızmayın bana ama forumda tesbih ile alakalı çok konu görür oldum. Allah aşkınıza tespih değil o tesbih 😂😂🙈🙈
Allah aşkına

xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlara ben de takılıyorum. Mesala bugün kullanmam gereken kelime vardı yazmaktan vazgecmiştim. Vaadetmek mi vaatetmek mi, vaad etmek mi yoksa vaat etmek mi dedim. Sonra vazgeçtim kullanmadım. Şimdi sen konu açınca baktım vaat etmekmiş. 😮
Mesela

haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu zaman bende hatalı yazmamak için bakmak yerine muadilini yazıyorum 😂😂🙈
ben de

roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bildiğim tespihtir bunun orjinali
orijinal

haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TDK ya göre o kadar çok saçmalık var ki. BenceTDK'nın başında kim varsa DERHAL ORAYI TERK ETsin 😂😂😂
TDK'ye - TDK'nin