Hayatımdaki ilk CV'yi
@adencreative; adlı üyenin belirttiği siteden oluşturmuştum. Ücretsiz olarak yararlandığım için alt kısmında kendi logoları vardı. Yardımcı uygulamalar ile onu kaldırmıştım. "Eğer işe girersem o logo parasını ödeyeceğim." demiştim ama unutmuşum. Bu konu vesilesi ile aklıma geldi. Bu sayede onu da ödemiş olayım.
Gerçekten internet ortamında docx halinde veya bu tarz web hizmetlerinin sundukları CV'ler göze pek hoş gelmiyor. Bu platformda bulunan arkadaşlar çevresindeki insanlara göre internet-bilgisayar yani genel olarak teknoloji alanında bir tık daha önde. Bu nedenle ücretsiz veya ücretli sunulan ve Adobe programları ile düzenleyebileceği gayet güzel tasarımlara sahip CV Temalarını rahatlıkla bulabilir. İlk izlenim açısından ve o işe başvuran rakiplerimiz arasından sıyrılabilmek için bu tarz konulara dikkat etmekte fayda var.
Ayrıca benim gibi genç arkadaşlar için gayet mantıklı uyarıları içinde bulunduran bir konu olmuş. Teşekkürler.