Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sitenizin uygulamasında adsense reklamları kullanmak yasak diye biliyorum (emin değilim). Kullanım koşullarını inceleyin hesabınız patlamasın.

Hocam uygulama webview oldugu için direk site aciliyor , webtekno sdn gibi sitelerdede ayni durum var hepside adsense kullanmakta ekstra olarak uygulamaya adsense eklemedim siteyi actigi için reklamlarda gozukuyordu ama sonra 3-4 gundur reklamlar 20 yenilemede 1 defa zor gozukuyor