Normal rüzgarlarda sağlam bağlarsanız dayanır ama çok rüzgarlıya dayanamayabilir.
Yırtılma kopma falan olur mu acaba diye düşünüyorum hocam bende aynı düşüncedeydim rüzgar konusunda
Gölgelik oldukca iyi görünüyor rüzgarda uçması gölgeliğe bağlı değil çaktığınız kazıkla alakalı olacaktır hiçbir zaman kazığı dümdüz çakmayın rüzgarın yönüne göre çapraz yani toprağa paralel gidecek şekilde çakarsanız hiçbir sorun yaşamazsınız ne kadar sert rüzgar olursa olsun daha da toprağa yapışacaktır kazıklar bu da bir kampcı ipucu olsun
Sağ olun hocam içeri bunda çakılacak kazık var mı bakmadım doğrusu
F/P olarak hârika bir ürün, kurulumu düzgün yaparsanız hiçbir şey olmaz.
Teşekkür ederim hocam çok güzel ve işe yarar görünüyor zaten