Vergisini ödesin kısmına takıldılar kabul de, parça parça ödenen vergi ilk defa duyuyorum.
O paranın gideceği varmış, yasal yola başvursunlar. 2-3 bin avukat ücreti çok derlerse bilemem artık.. Parça parça öderler onu da heralde..

(savcılığa direk de verilebilir. Ama bu oyunlara düşenler beni çok kızdırıyor nedense)