Otobüslerdeki
15 yıldır değişmeyen filmleri izlememek sana güç katacaktır. Heyecan verecektir. Bunu yapma. Önlerde oturuyorsan yolu izle. Geleceğe dair hayaller kur. Arkalarda isen camdan uzun uzun dışarıyı seyret. Cam kenarında değilsen r10'da okuman gereken birçok konu olacaktır
Tavsiyem: Yol Arkadaşım filmini izle
İyi yolculuklar.
Aah hocam Aah hayallere dalarsam çıkamam oradan, kalbim paramparça 🔥
Şahane Netflix izlenir
İnternet paketinden mi
1 tane ketilep yutuyorsun ve kuş gibi oluyorsun.
Hocam o ne öyle ya 😂
Yarın ben de Konya'dan Malatya'ya geçeceğim otobüsle. 10 saatli bir yolculuk olacak. Nasıl geçecek bilmiyorum.
Yarın akşam 16 saat yol gideceğim ve şuanda da 9 saat gidiyorum. Pek sıkmayın canınızı
Bu tür uzun yolculuklarda 3-5 fazla vererek televizyon ve interneti olan otobüsleri tercih etmelisiniz. Otobüste her zaman kitap okuyamayabilirsiniz. Ne bileyim çocuk ağlar, biri horlar, otobüs titrer... Ama kulaklığını tak müzik dinle, film izle... Ne engel olabilir...
Televizyon var ama kanallar çekmiyor. Yıllardır her firmada gezmiş biri olarak şu firma tamamen sorunsuzdur şuana kadar hiç sıkıntım olmadı dediğim bir firma yok. Firmalarda fiyat farkı yok zaten bildiğin sayısal loto oynar gibi firma seçiyorum

İnternet de var fakat bağlantı yok