İyi akşamlar. Şuan otobüsteyim ve bir iş için İzmire gidiyorum 9 saat sonra izmirde olacağım. Ve yarın akşam da yeniden binip ordan da 15 saat yol gidip Amasya,'ya ulaşacağım. Yani günümün çoğu yolda geçicek. Önerebileceğiniz bir film vs veya başka birşey varmı vakit geçmesi için
Otobüslerdeki
15 yıldır değişmeyen filmleri izlememek sana güç katacaktır. Heyecan verecektir. Bunu yapma. Önlerde oturuyorsan yolu izle. Geleceğe dair hayaller kur. Arkalarda isen camdan uzun uzun dışarıyı seyret. Cam kenarında değilsen r10'da okuman gereken birçok konu olacaktır
Tavsiyem: Yol Arkadaşım filmini izle
İyi yolculuklar.