Herkese Merhaba,
Yeni çıkardığım uygulamamda kullanıcılar ödüllü reklam izleyerek kredi kazanıyor ve bunları harcıyorlar. Uygulamayı çıkardıktan 2-3 gün sonra kullanıcılar reklam izleyerek krediye abanmaya başladılar. Bir kullanıcının belkide günde 100-200 arası reklam izlediğini düşünün.
Admobun bunu farkedebileceğini ve ban yeme sebebi olabileceğini düşünerek ben de hemen uygulamayı güncelledim ve saatlik limit kısıtlaması getirdim. Artık saatlik 5 kredi kazanabiliyorlar.
Sorum şu: Kullanıcılar tarafından yapılan devamlı tıklamalarda admob nasıl davranır? O kullanıcıdan gelen kazancı siler mi? Ve uygulamanın banlanmasına sebebiyet verir mi?
Lütfen bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgilendirsinler...
Teşekkür ederim şimdiden.
Hocam şu an saatte kaç gösterim yapıyorsunuz. Ben yarım saatte 1 reklam düşünüyorum da. Bir de sakıncası yoksa 1k gösterime ne veriyor?