Çok güzel bir yerdir askerlik yapmıştım narlıderede. Ben ege ordu komutanlığındaydım. Istikam okulu hemen üst kısmında. Deniz manzaralı biryer. Aklımda kalan şey kocaman bir avm si olduğu. Herşey dışarıya göre %50 Daha ucuz.