Konu
Askerlik yerim belli oldu düşünceleriniz
02-07-2019, 19:25:29
#11
Ofisimo
Çok güzel bir yerdir askerlik yapmıştım narlıderede. Ben ege ordu komutanlığındaydım. Istikam okulu hemen üst kısmında. Deniz manzaralı biryer. Aklımda kalan şey kocaman bir avm si olduğu. Herşey dışarıya göre %50 Daha ucuz.