Merhaba zamanı olan varmı bazı build aşamasında sorunlarla karşılaşıyorum kurmama rağmen devam ediyor anydesk vs ile bağlanıp yardımcı olabilecek birisi var mı
Anydesk ile bağlanamam ama builden sonra error listesinden hataları atabilir misiniz? Bir bakayım. Birde mümkünse copy-paste olarak atın.