http://prntscr.com/o9if4z bugün bana bunu söylediler. Benim amacım bunu iade etmek. Kutuda hasar dedikleri üzerine MNG'nin yapıştırdığı KIRILABİLİR etiketi. Yazıcının üzerindeki mavi şerit etiketler çıktığı için yeniden satamayacaklarından iade almayacaklarmış. Onlarda distribütöre iade etmeye çalışıyor, tek fark onların cayma hakkı yok ki benim var. Bugün bana tekrar kargo yapacaklarmış ürünü. Malı teslim almayayım mı? Dedikleri iade almıyoruz hakem heyetine başvuru yapın uğraşın. Bana bir çıkar yolu lazım ki hakem heyeti ile uğraşmam çok büyük sorun benim adıma.