iptal de nasıl yaptılar? Bende aldım evimde adsl yoktu şu anda geldi. Aylık ne kadar fazla aldılar ve cihaz bedeli nedir?
aylık 159 ödüyordum.iptal etmek istedim bir sürü ıvır zıvır söylediler.bende uğraşmamak için direk kapatmak istediğimi söyledim.118 kurulum+1000 cihaz+kullandığım ayların indirimleri yansıdı.