nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süperonline kiralama yapıyor bu modemi nasıl satabiliyorsunuz ki
hattı iptal ettiğim için faturama cihaz bedeli de yansıdı ödedim bu yüzden satmak en doğal hakkım diye düşünüyorum hocam fazlasıyla aldılar ücretini