ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da gördüğüm kadarıyla 2. superbox satışı. Biz VDSL'ye devam hocam
aynen hocam bu ihtiyaç fazlası olduğu için belki işine yarayan olur diye attım bende ilana