Arkadaşlar merhaba 4 ay sonra sonunda taahhütüm bitiyor ve turknet e geçmek istiyorum fakat ben evde sabit ev telefonu kullanmak istemiyorum bu konu kafamı karıştırıyor bilgi verebilir misiniz bu konu hakkında..