Bunun ile alakalı konu açtım yetkili etiketledim mesaj attım ipleyen olmadı. Extended lisans furyası gidip duruyor. Lisans detayında da son kullanıcı yazıyor ekstra satış yapamazsın diyor ki ben hiç sanmıyorum burada binlerce dolara extended alan adamı. Bu konuya bi açıklık getirilirse çok iyi olur. İşin içine bir de envato elements girdi oda apayrı bir konu.
Ek olarak kullanılan temanın satın alım kodunu paylaşıyorlar admin paneli de ücretli bir tema

onun satın alım kodu nerede acaba? Şu forumda bir gezinseler script bölümünde çoğu kişi forum kurallarında yazan 7. madde dahilinde süresiz banlanır. Biz açsak 2 güne konu gümler millet deli gibi satış yapıyor