mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaz mevsimi için uygun olmaz... Ben sonbaharda gitmiştim. Rotayı biraz daha serin ülkelere çevirmek gerekli.
Teşekkürler👍🏼👍🏼