benim anlamadığım şu aylık 3200 kazanıyorsun ama sattığın eğitim 80 TL
ki bu insanlar sektöre girdiğinde sen de gelir azalması olabilecek. Bu iş bana iddaa kuponu satanlar gibi geliyor.

hayır işlemek isteyen kişi ücretsiz yayınlar. para kazanmak isteyen de bu işte madem bir yol ile para kazanılıyor sonuna kadar kendisi devam eder. Bu işte eğitim seti vermenin mantığını çözemedim. Ki bu eğitim setlerinin iadesi de yok.