Webmaster forumunda bu tarz kelimeler biraz abartı değil mi hocam? 20 yıl sonraki yapay zekanın nereye geleceğini düşünüyor musunuz? en iyi santraç, en iyi dota, en iyi çin halk(santrança benzeyen bir oyun)oyununu oynayan bir YAPAY ZEKA'dır bilginiz olsun.
hmm yazacağına bu fikrini belirtmen daha iyi olurmuş demek ki. abartı değil benim kendi görüşümdür. Herkesin fikri kendisine, ben fikrimi büyük harflerle yazmışım.