arkadaşlar bazı makaleler %49 bazılar %10 özgün degelim bu oranı %100 mü olması gerekiyor.
Birde değelim ben %100 orjinal bir makale yazdım veya yazdırttım bu makaleyi başkası sitesinde kullansa özgün olmuyor dimi ilk ben yayınladıgım için özgünlük bendemi oluyor ?