Avukatımız araç almak için mahkemeye başvurulması gerektiğini ve vasisi oldugumuz kayınpederimin yararına kullanıp kullanılmayacağı hususunda beyanat istediğini mahkemeyi ikna edersek aracı alabileceğimizi söylemişti.
Yararlı bilgileriniz için teşekkür ederim hocam sagolasın
Avukatınız bilgiyi tam söylemiş. Ancak şöyle bir durum var mahkeme engelli vatandaşa alınan şeyleri hep yararına olarak kabul ediyor. Aldığı maaş ile alınan aracı veya evi artık üzerine ne alınırsa onu karşılaştırıyor ve yüksek meblağda birşey alınırsa elbette yararına diyor. Araçla hasta taşır diyor veya ev alınıyorsa orda bakılacak diyor. Kısacası üzerine alınan şrylere çok karşı çıkmıyor. Ancak satıldığında alınan paranın engelli vatandaşa harcanmasını istiyor.